Study Abroad Noorwegen - Reisverslagen van Nicole Peijpers - WaarBenJij.nu Study Abroad Noorwegen - Reisverslagen van Nicole Peijpers - WaarBenJij.nu

Study Abroad Noorwegen

Ook ik ga (proberen) een reisblog bij te houden van mijn ervaringen in Noorwegen.
Mijn Study Abroad vindt plaats van 15 januari tot 15 juni in Lillehammer. Ja, de eerste maanden zal het behoorlijk koud zijn daar door een mooi pakje sneeuw. Maar ook dat hoort er helemaal bij en zal de ervaring nog completer maken en kan ik ook eindelijk leren skiën of snowboarden :-)

Voor de liefhebbers kunnen jullie mijn tijd in Noorwegen volgen door middel van deze blog!

Recente Reisverslagen:

30 April 2014

Zonnige verhalen vanuit Lillehammer

29 Maart 2014

Update vanuit het mooie Noorwegen

09 Maart 2014

Times flies...

21 Februari 2014

Mijn nieuwe lillehammer story!

05 Februari 2014

Update van mijn Lillehammer avontuur
Nicole

Actief sinds 03 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7496

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 15 Juni 2014

Study Abroad Noorwegen

Landen bezocht: